(066) 307-18-54 info@iteye.com.ua
м. Київ, вул. Попудренка, 1а (м. Дарниця)
Пн-Пт 9:00 - 18:00
Вихідні: Сб-Нд
UA
RU EN
Зв'язатися з нами
UA RU EN

FAQ ITEYE

Що потрібно, щоб почати роботу з ITEYE?

Усе дуже просто – насамперед ми здійснюємо аудит Вашого офісу, оцінюємо кількість техніки, серверів, дивимося який Soft використовується для роботи. Після оцінки ми зможемо об’єктивно сформувати вартість абонентського обслуговування та розпочати етап узгодження і підписання договору.

Як часто IT-фахівець буде виїжджати до нашого офісу?

Питання з плановими візитами вирішуються на етапі підписання договору та залежать від штату співробітників і комп’ютерної техніки, яка є в офісі. Логічно, що чим більше людей і техніки, тим більше ймовірність, що будуть виникати питання, які потребують оперативного вирішення. Тому ми знайдемо та підберемо з Вами найбільш оптимальний варіант для того, щоб усі були задоволені.

Хто буде займатися обслуговуванням?

За відносно невеликий термін нашої роботи (а це більше 10 років) ми змогли знайти оптимальний механізм з підбору професійних співробітників для комп’ютерного обслуговування. За конкретним контрагентом закріплюється IT-фахівець, який буде здійснювати обслуговування. У разі його відсутності буде призначений старший адміністратор, який зможе закрити всі питання.

Як Ви реагуєте в разі позаштатних ситуацій (Вірус «Петя»)?

По-перше, ми робимо все можливе, щоб нас такі ситуації не торкнулися, але якщо позаштатна ситуація все ж трапилася, то ми реагуємо максимально швидко. Протягом години до Вас буде направлена команда фахівців, яка у найкоротші терміни усуне проблему.

Який формат дистанційного обслуговування?

Все дуже просто – якщо IT-фахівець знаходиться не у Вашому офісі, досить зателефонувати йому, та через спеціальні утиліти він зможе швидко під ’єднатися до Вашого ПК та усунути проблему. Для цього він завчасно налаштує все на Вашому ПК і проведе інструкції з використання.

Оплата послуг?

Тут ми максимально демократичні та знайдемо будь-який зручний для Замовника формат оплати за наші послуги.Ми не ухиляємося від оплати податків, працюємо прозоро та відповідно до Закону України.

Чому аутсорсинг краще штатного системного адміністратора?

Утримувати в штаті повноцінного системного адміністратора для компаній малого та середнього бізнесу є насамперед витратним рішенням. Цикл управління ІТ-завданням складається з:

  1. Потреби у вирішенні IT-питань.
  2. Побудови завдання.
  3. Виконання.
  4. Оцінки якості виконання.

Без компетенцій ІТ-менеджера в пунктах 1,2,4 завжди будуть прогалини.

Вартість: вартість ІТ-аутсорсингу зазвичай не перевищує вартості фахівців у штаті, особливо з урахуванням витрат на управління, утримання робочого місця та податків.

Висновок: компанія за такі ж чи менші гроші отримує продукт істотно більш високого класу.

Давайте обговоримо проєкт!
Вибір тарифного плану не є кінцевою вартістю. Ми йдемо назустріч і готові обговорити всі варіанти роботи.
Зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом
Залишити заявку
Дякуємо за звернення!
Ваше звернення вже розглядається нашими фахівцями. Залишайтеся на зв'язку!
Повернутися на сторінку