(066) 307-18-54 info@iteye.com.ua
м. Київ, вул. Попудренка, 1а (м. Дарниця)
Пн-Пт 9:00 - 18:00
Вихідні: Сб-Нд
UA
RU EN
Зв'язатися з нами
UA RU EN

Абонентське обслуговування офісів ITEYE

Абонентське обслуговування офісів

Рано чи пізно будь-яка компанія, що прогресивно розвивається, стикається з питанням підтримки IT-інфраструктури свого бізнесу. Коли Ваш менеджер або секретар вже не в змозі закрити вакантну позицію «комп’ютерника» – ми готові підставити своє плече. Наша допомога буде полягати у своєчасній та оперативній IT-підтримці. Ми зможемо забезпечити технічне обслуговування робочих станцій, мережевого обладнання, серверів. Головний біль з питаннями «не вмикається комп’ютер», «пропав Інтернет”, “не запускається 1С» відійде на другий план.

Необхідність в IT-обслуговуванні

Безперебійна робота комп’ютерної техніки дуже важливий і ключовий фактор для правильної побудови бізнес-процесів. Як казав відомий американський вчений і політичний діяч Бенджамін Франклін: «Час – гроші», а в нашому цифровому світі жоден бізнес-процес не здійснюється без комп’ютерної та цифрової техніки, тому оперативне реагування, а ще важливіше – стабільний моніторинг і підтримка цієї техніки, будуть запорукою успішного ведення бізнесу.

Після підписання з нами договору на комп’ютерне обслуговування Вашого офісу ми беремо на себе відповідальність і гарантуємо постійний моніторинг і підтримку всієї IT-інфраструктури.

Перелік робіт, що будуть здійснюватися в рамках комп’ютерного обслуговування:

Ми здійснюємо постійний моніторинг техніки, виявляємо потенційні несправності ще до їх виникнення. Це дозволяє завчасно виявити і усунути проблеми і у такий спосіб мінімізувати простої в роботі.

Що потрібно, щоб розпочати?

  1. Ми здійснюємо аудит Вашої організації, оцінюємо поточний стан інфраструктури.
  2. Ми узгоджуємо ключові моменти під час обслуговування, а саме: кількість планових візитів, перелік робіт, які ми зобов’язуємося виконувати, обов’язки сторін, і, звичайно, ціну щомісячного абонентського обслуговування.
  3. Ми підписуємо договір.
  4. Ми розпочинаємо виконання своїх обов’язків. 

Що Ви отримуєте?

  1. Комп’ютерну техніку в робочому стані.
  2. Інвентаризацію всієї техніки, відстеження переміщень.
  3. Повноцінний IT-відділ.
  4. Повну IT-безпека і захист даних.
  5. Реєстрацію всіх звернень у CRM-системі.

Якщо у Вас виникли питання щодо опису цієї послуги, ми завжди будемо раді проконсультувати Вас телефоном або ж призначити зустріч.

Аутсорсинг вигідніше штатного сисадміна. Тому що:
Системний адміністратор
  • Не може виконувати декілька завдань одночасно. Тому на деяких ділянках роботи можуть бути простої, через які Ви втратите гроші та клієнтів. А якщо станеться форс-мажор, коли він буде у відпустці або на лікарняному?
  • Фінансові витрати на обладнання робочого кабінету, зарплату та податки – це чималі гроші, а якість роботи їм не завжди відповідає.
  • Як оцінити ефективність роботи системного адміністратора? Це нелегко, бо для аналізу потрібен інший професіонал у цій галузі або складна система обліку заявок та регламентів, а також людина, яка буде все це контролювати.
  • Не є фінансово відповідальним, якщо діяльність фірми призупиниться через несправності в інформаційній системі.
  • Не має чіткої системи документації. У випадку звільнення системного адміністратора часто немає повної інформації про сервіси та стан системи. Часто має недостатню або неактуальну базу знань.
  • Не має мотивації та можливостей розвитку, особливо на підприємствах з невеликим комп'ютерним парком.
Аутсорсинг від ITEYE
  • У нас достатня кількість фахівців, щоб відразу вирішити Ваші проблеми. У Вас не буде простою в роботі, адже ми - багатозадачні.
  • Не потрібно робоче місце. Немає необхідності сплачувати за працівника, а вартість нашого ІТ-обслуговування можна врахувати до витрат під час розрахунку податків.
  • Інформація про Вашу ІТ-інфраструктуру (CMDB) завжди актуальна. Є система обліку заявок, щодо якої Ви завжди можете отримати звіт. Вам буде зрозуміло, що і як працює, який поточний стан інформаційної системи, і за що Ви сплачуєте гроші.
  • Складаємо SLA - угоду про контроль якості IT-послуг, відповідно до якої ми фінансово відповідаємо перед замовником.
  • У нас є вузькі фахівці всіх напрямків. Вони завжди в тонусі та володіють усією актуальною професійною інформацією. Ми готові в будь-який момент надати звіт щодо виконаної роботи та стану інформаційної системи замовника.
  • Наші працівники постійно навчаються новому та підвищують свою кваліфікацію. Ледачі у нас не приживаються.
Інші послуги компанії ITEYE
Давайте обговоримо проєкт!
Вибір тарифного плану не є кінцевою вартістю. Ми йдемо назустріч і готові обговорити всі варіанти роботи.
Зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом
Залишити заявку
Дякуємо за звернення!
Ваше звернення вже розглядається нашими фахівцями. Залишайтеся на зв'язку!
Повернутися на сторінку