Компанія ITEYE пропонує послуги з налаштування та обслуговування серверів на базі серверних платформ Unix і Windows. Перед початком налаштування ми ретельно вивчимо Ваші вимоги та завдання. З огляду на це, ми запропонуємо Вам оптимальний варіант їх вирішення. У нас достатньо досвіду та коштів для того, щоб зробити Вашу роботу зручною і комфортною.
Абонентське обслуговування серверів складається з:
- Конфігурації і проєктування сервера.
- Збірки та встановлення серверного обладнання.
- Встановлення серверної платформи.
- Налаштування сервера.
- Адміністрування сервера:
- моніторингу стану апаратних компонентів сервера через оснащення KVM, помилок оперативної пам’яті і температурного режиму компонентів;
- створення і підтримки локальних користувачів;
- встановлення оновлень і додатків безпеки системи Windows Server;
- антивірусного захисту: оновлення антивірусних сигнатур і перевірки журналу безпеки карантину;
- забезпечення системи резервного копіювання (сервер терміналів + сервер 1С + SQL);
- щомісячного розгортання даних з резервної копії для перевірки їх цілісності;
- відновлення стану сервера у випадку аварійного збою.
Звертаємо Вашу увагу, що в рамках ціни за обслуговування сервера, нами ведеться постійний моніторинг і контроль роботи цього обладнання. Тобто ми завчасно реагуємо на проблеми, а не чекаємо на них, щоб приділити час на їх реагування. Роботи із сервером, які не можна виконувати вдень, будуть виконуватися в нічний час, щоб мінімізувати простої в роботі.
Ми усвідомлюємо, що сервер є основним комп’ютером на підприємстві, через який здійснюється основний робочий процес. Чи то сервер 1С, чи то сервер баз даних. Тому чіткий контроль і постійний моніторинг забезпечить Вам стабільну роботу.
Аутсорсинг вигідніше штатного сисадміна. Тому що:
Системний адміністратор
- Не може виконувати декілька завдань одночасно. Тому на деяких ділянках роботи можуть бути простої, через які Ви втратите гроші та клієнтів. А якщо станеться форс-мажор, коли він буде у відпустці або на лікарняному?
- Фінансові витрати на обладнання робочого кабінету, зарплату та податки – це чималі гроші, а якість роботи їм не завжди відповідає.
- Як оцінити ефективність роботи системного адміністратора? Це нелегко, бо для аналізу потрібен інший професіонал у цій галузі або складна система обліку заявок та регламентів, а також людина, яка буде все це контролювати.
- Не є фінансово відповідальним, якщо діяльність фірми призупиниться через несправності в інформаційній системі.
- Не має чіткої системи документації. У випадку звільнення системного адміністратора часто немає повної інформації про сервіси та стан системи. Часто має недостатню або неактуальну базу знань.
- Не має мотивації та можливостей розвитку, особливо на підприємствах з невеликим комп'ютерним парком.
Аутсорсинг від ITEYE
- У нас достатня кількість фахівців, щоб відразу вирішити Ваші проблеми. У Вас не буде простою в роботі, адже ми - багатозадачні.
- Не потрібно робоче місце. Немає необхідності сплачувати за працівника, а вартість нашого ІТ-обслуговування можна врахувати до витрат під час розрахунку податків.
- Інформація про Вашу ІТ-інфраструктуру (CMDB) завжди актуальна. Є система обліку заявок, щодо якої Ви завжди можете отримати звіт. Вам буде зрозуміло, що і як працює, який поточний стан інформаційної системи, і за що Ви сплачуєте гроші.
- Складаємо SLA - угоду про контроль якості IT-послуг, відповідно до якої ми фінансово відповідаємо перед замовником.
- У нас є вузькі фахівці всіх напрямків. Вони завжди в тонусі та володіють усією актуальною професійною інформацією. Ми готові в будь-який момент надати звіт щодо виконаної роботи та стану інформаційної системи замовника.
- Наші працівники постійно навчаються новому та підвищують свою кваліфікацію. Ледачі у нас не приживаються.