(066) 307-18-54 info@iteye.com.ua
м. Київ, вул. Попудренка, 1а (м. Дарниця)
Пн-Пт 9:00 - 18:00
Вихідні: Сб-Нд
UA
RU EN
Зв'язатися з нами
UA RU EN

Спеціальна пропозиція для бізнесу

У випадку підписання договору на абонентське сервісне обслуговування офісу на один рік, ми гарантуємо нашим клієнтам такий кейс рішень:

Поспішайте скористатися спеціальною пропозицією прямо зараз, і ми гарантуємо Вам виконання всіх зобов’язань.

Аутсорсинг вигідніше штатного сисадміна. Тому що:
Системний адміністратор
  • Не може виконувати декілька завдань одночасно. Тому на деяких ділянках роботи можуть бути простої, через які Ви втратите гроші та клієнтів. А якщо станеться форс-мажор, коли він буде у відпустці або на лікарняному?
  • Фінансові витрати на обладнання робочого кабінету, зарплату та податки – це чималі гроші, а якість роботи їм не завжди відповідає.
  • Як оцінити ефективність роботи системного адміністратора? Це нелегко, бо для аналізу потрібен інший професіонал у цій галузі або складна система обліку заявок та регламентів, а також людина, яка буде все це контролювати.
  • Не є фінансово відповідальним, якщо діяльність фірми призупиниться через несправності в інформаційній системі.
  • Не має чіткої системи документації. У випадку звільнення системного адміністратора часто немає повної інформації про сервіси та стан системи. Часто має недостатню або неактуальну базу знань.
  • Не має мотивації та можливостей розвитку, особливо на підприємствах з невеликим комп'ютерним парком.
Аутсорсинг від ITEYE
  • У нас достатня кількість фахівців, щоб відразу вирішити Ваші проблеми. У Вас не буде простою в роботі, адже ми - багатозадачні.
  • Не потрібно робоче місце. Немає необхідності сплачувати за працівника, а вартість нашого ІТ-обслуговування можна врахувати до витрат під час розрахунку податків.
  • Інформація про Вашу ІТ-інфраструктуру (CMDB) завжди актуальна. Є система обліку заявок, щодо якої Ви завжди можете отримати звіт. Вам буде зрозуміло, що і як працює, який поточний стан інформаційної системи, і за що Ви сплачуєте гроші.
  • Складаємо SLA - угоду про контроль якості IT-послуг, відповідно до якої ми фінансово відповідаємо перед замовником.
  • У нас є вузькі фахівці всіх напрямків. Вони завжди в тонусі та володіють усією актуальною професійною інформацією. Ми готові в будь-який момент надати звіт щодо виконаної роботи та стану інформаційної системи замовника.
  • Наші працівники постійно навчаються новому та підвищують свою кваліфікацію. Ледачі у нас не приживаються.
Дякуємо за звернення!
Ваше звернення вже розглядається нашими фахівцями. Залишайтеся на зв'язку!
Повернутися на сторінку